Fotografski opus Branka Lenarta, priznanega avstrijskega fotografa, rojenega na Ptuju, je obsežen ter žanrsko in slogovno raznolik, saj v svojem ustvarjalnem delu nenehno prepleta dokumentarno in konceptualno fotografijo. V njegovem arhivu zasledimo vrsto dokumentarnih projektov, med katerimi velja izpostaviti vsaj cikle, ki so nastali na štajerskem podeželju (Styrians, 1970–1974), v istrski vasici Krkavče (Krkavče, 1975–1986), krajih nekdanje Jugoslavije (ONLY YU, 1965–1971) in Piranu, njegovem drugem domu (Piran:Pirano, 1965–2007). Fotografije je ustvarjal na številnih potovanjih po celem svetu, predvsem v deželah Južne Amerike – izbor fotografij je leta 2017 predstavil na razstavi Big Sur Real. V posameznih sklopih se je ukvarjal s portretno fotografijo (Rencontres, 1976–2001; Augen:Blicke, 2002). Od sredine sedemdesetih let 20. stoletja pa se pod vplivom konceptualne umetnosti intenzivno posveča tudi razmišljanjem o naravi fotografske podobe.